سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالکبیر: عدالت به گونه یکسان در روشنایی شریعت اسلامی بالای همه تطبیق می شود

کابل ۱۹ ثور باختر
مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا امروز با شماری از بزرگان قومی، علما و جوانان قوم هزاره در قصر سپیدار دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باخترنگاشته است:‌ در این دیدار داکتر جعفر مهدوی، اسدالله سعادتی، استاد محمد اکبری و محمد آصف فروغ دستآوردها و پیشرفت های امارت اسلامی در سه سال گذشته را تقدیر نموده و از همکاری همه جانبه شان با نظام اسلامی اطمینان دادند.
بزرگان متذکره خواستار حل دوسیه های حقوقی و سایر مشکلات شان شده، گفتند: آنان به عدالت نظام اسلامی اعتماد دارند و افزودند که تعصبات مذهبی و زبانی، نفاق و تیکه داری قومی و ایجاد تنش میان اقوام ختم شده است و بخاطر وحدت کار صورت می گیرد.
سپس معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت : در نظام اسلامی هیچ نوع تبعیض، تعصب و قوم گرایی جای ندارد، بلکه هدف اساسی خدمتگذاری به مردم است.
معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت: افغانستان و نظام اسلامی به تمام افغان ها مربوط است و در روشنایی شریعت اسلامی، عدالت بالای همه به گونه یکسان تطبیق می گردد. در امارت اسلامی هیچ کسی، حق کسی دیگری را خورده نمی تواند و اگر کسی نگران تلف شدن حق خویش می باشد به محاکم مراجعه نماید زیرا محاکم با تمام استقلالیت، کار خویش را به پیش می برند.
معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت : در افغانستان جای برای تعصبات قومی، سمتی و زبانی و نفاق وجود ندارد، تمام افغان ها بخاطر آبادی، پیشرفت و رفاه کشور مشترکاً کار نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا