سیاستاخبارفرهنگTOP

مولوی عبدالکبیر: رسانه های داخلی واقعیت های جامعه را بازتاب دهند

کابل ۲۰ حمل باختر
مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا شام روز گذشته در ضیافت افطاری با مسئولین و نمایندگان رسانه ها و شماری از تحلیلگران سیاسی اشتراک کرد.
دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است: مولوی عبدالکبیر ضمن خوش آمدید به تحلیلگران سیاسی و کارمندان رسانه ها، تلاش آنان در میدان رسانه ای را مورد تقدیر قرار داد و گفت که تبلیغات منفی از طریقه های مختلف علیه افغان ها و نظام اسلامی جریان دارد و رسانه های متعهد داخلی، واقعیت های جامعه را بازتاب دهند.
معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت که دشمنان افغانستان نمی توانند تحولات امنیتی و اقتصادی و سیاسی جاری در کشور را تحمل کنند و به همین خاطر تلاش می کنند تا ذهنیت مردم را در جهت منفی تغییر دهند که موفق نخواهند شد.
معاون سیاسی ریاست الوزرا افزود که امارت اسلامی در روشنی منافع ملی و احکام اسلامی از رسانه ها و فعالان رسانه ی حمایت و از نظریات و مشوره های تحلیلگران سیاسی استقبال می کند.
معاون سیاسی ریاست الوزرا خطاب به رسانه ها و تحلیلگران سیاسی، گفت که در دوسال گذشته بخاطر نفاق افگنی تلاش های گسترده صورت گرفته و اکنون نیاز است تا بخاطر ازبین بردن نفاق و تقویت وحدت، کار نمایید
معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن تاکید برمناسبات مثبت با جهان و به ویژه کشورهای همسایه، تصریح کرد که امارت اسلامی نمی خواهد مناسبات اش با هیچ کشوری آسیب ببیند و جهان هم باید به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی افغانستان احترام داشته باشد.
در بخش دوم این نشست، نمایندگان رسانه ها و تحلیلگران سیاسی نظریات و پیشنهادات شان را در مورد موضوعات مهم سیاسی با معاون سیاسی ریاست الوزرا شریک ساختند که مورد استقبال قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا