سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالکبیر؛ ‹اترا› به ارائه خدمات درمناطق دور افتاده توجه بیشتر کند

کابل ۵ دلو باختر
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا می گوید: اداره ‹اترا› به ارائه خدمات مخابراتی در مناطق دور افتاده بیشتر توجه کند.
دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا، در خبرنامه‌یی نوشته است: مولوی عبدالکبیر، در دیدار با مولوی سید برات شاه آغا ندیم، رییس اداره اترا و مولوی احمد جان بلال، رییس هیئت رهبری شرکت‌های امارتی این گفته‌ها را بیان داشته است.
در این دیدار، مولوی سید برات شاه آغا ندیم، رییس اداره اترا گفت: به منظور تقویت شرکت‌های مخابراتی، خدمات با کیفیت و پوشش گسترده مخابراتی کارهای زیادی انجام شده است.
به گفته‌ یی وی؛ علاوه از این که در روند کاری اترا با استخدام افراد مسلکی تغییرات مثبت به میان آمده، عواید این اداره که به طور شفاف جمع‌آوری می‌شود، نیز افزایش یافته است.
مولوی احمد جان بلال، رییس هیئت رهبری شرکت‌های امارتی نیزبا صحبت روی ارزش شرکت‌های امارتی برای فرصت‌های کاری ورشد تولیدات افغانی، از تلاش‌ها به منظور تولیدات معیاری و خودکفایی برای رشد این شرکت‌ها سخن گفت.
بلال افزود که شماری از شرکت‌های غیر فعال دوباره فعال شده و کار برای فعال‌ شدن سایر شرکت‌ها جریان دارد.
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت: اداره اترا به ارائه خدمات در مناطق دور افتاده توجه بیشتر کند و هم‌چنان در خصوص کاهش قیمت‌ها و رقابت‌سالم میان شبکه‌های مخابراتی توجه ویژه شود.
معاون سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان فعال سازی شرکت‌های امارتی را مهم خواند و افزود که با فعال شدن این شرکت‌ها زمینه کار برای شماری از جوانان فراهم خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا