سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالسلام حنفی: علما نقش اساسی را در حفظ وحدت میان اقشار مختلف دارند

کابل، ۱۹ جدی، باختر
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفته است: علما نقش اساسی را در تحکیم نظام و حفظ وحدت میان اقشار مختلف مردم دارند.
دفتر مطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا، در خبرنامه‌یی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، در دیدار با شیخ خیرالله، رییس شورای علمای جوزجان این موضوع را بیان کرده است.
طی این دیدار، شیخ خیرالله ضمن این که در رابطه به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و تعلیم و تربیه در ولایت مربوط به معاون اداری ریاست الوزرا معلومات داد، گفت: مسوولان محلی در جوزجان در امر تامین امنیت کوشا بوده و با سلوک نیک و حسنه به مردم خدمات ارائه می‌کنند.
رییس شورای علمای جوزجان با بیان اینکه امارت اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه تعلیم و تربیه توجه خاص دارد، از رهبری امارت اسلامی خواست تا در زمینه ایجاد مدسه‌، مکتب‌ و دارالایتام‌ در نقاط دور دست این ولایت و هم‌چنان جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و رسیدگی به مشکلات مجاهدان نیز بیشتر توجه شود.
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفت که علما نقش اساسی را در تحکیم نظام و وحدت میان اقشار مختلف مردم دارند، بنابراین لازم است علما و بزرگان کشور در این راستا تلاش بیشتر کند.
او هم‌چنان افزود که مسوولان امارت اسلامی در امر تامین امنیت و ایجاد تسهیلات برای مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد و در زمینه پیشنهادات ارائه شده نیز با در نظرداشت امکانات دست داشته رسیدگی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا