سیاستاخبارTOP

مولوی عبدالسلام حنفی: امارت اسلامی افغانستان خواهان روابط نیک و حسنه بر اساس تعامل و احترام متقابل با کشور‌ها است

کابل اول حمل باختر
معاون اداری ریاست الوزا می گوید که امارت اسلامی افغانستان خواهان روابط نیک و حسنه بر اساس تعامل و احترام متقابل با کشور‌های اروپایی و سایر کشور‌های جهان است.
ارگ در خبرنامه‌ یی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، این سخنان را، در دیدار با خانم ناتالیا کوینتاویل، سفیر ایتالیا در افغانستان و گاینفرنکو، نماینده خاص ایتالیا در افغانستان، بیان کرده است.
در این دیدار، خانم ناتالیا کوینتاویل، سفیر ایتالیا در افغانستان نسبت برقراری امنیت در افغانستان و دست آوردهای امارت اسلامی که طی سفرش به این کشور شاهد این دستآوردها بوده است، ابراز خرسندی کرد و با اشاره به تداوم کمک‌های کشورش به افغانستان، گفت که ایتالیا خواهان عملی ساختن پروژه‌ های توسعه یی در افغانستان بوده و آماده همکاری در بخش‌های صحت، آب و حفظ‌الصحه و روابط دو جانبه است.
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا از همکاری‌های آن کشور به مردم افغانستان قدردانی کرد و گفت که امارت اسلامی افغانستان خواهان روابط نیک و حسنه بر اساس تعامل و احترام متقابل با کشورهای اروپایی و سایر کشور‌های جهان است و از تمامی سرمایه‌گذاری‌ها در افغانستان استقبال می‌کند.
معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان افزود که تأمین امنیت سرتاسری در افغانستان، از بین بردن مواد مخدر و فساد اداری، از جمله ی دست آورد‌های امارت اسلامی است و به هیچ فرد یا کشوری اجازه نمی‌دهد تا از خاک افغانستان برخلاف امنیت سایر کشورها، استفاده صورت گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا