اخبارTOPجهان

وزارت دفاع روسیه؛ در یک شبانه، روز صدها نظامی اوکراین کشته شدند

 

کابل ۱۲ ثور باختر

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۷۰ نظامی اوکراینی در ادامه عملیات ویژه ارتش این کشور در اوکراین کشته شده است.

براساس گزارش رسانه‌های بین المللی؛ وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که در پی عملیات ارتش روسیه در ساحات شرقی روسیه بیش از ۷۷۰ نظامی اوکراینی جان باخته اند.

این وزارت همچنان مدعی است که در ادامه جنگ اوکراین و روسیه، واحد غرب نیروهای روسیه مواضع سودمندتری را به دست آوردند به نحوی که ۵ ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد و حدود ۹۰ نظامی اوکراینی جان باخته است. هم‌چنان واحد شرق روسیه نیروهای اوکراین را در دونتسک هدف قرار دادند و تلفات اوکراین بالغ بر ۱۰۰ پرسونل نظامی بود.

در همین حال، در نتیجه نبرد نیروهای اوکراین با واحد نیروهای روسیه در جنوب، حدود ۴۴۰ پرسونل نظامی اوکراین جان باخت و اوکراین دو تانک، یک موتر زرهی و یک هوتیزر ام ۱۹۸ را از دست داده است.

همین‌گونه وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که واحد مرکز ارتش روسیه نیز مواضع را بهبود بخشید، نیروهای اوکراین در دونتسک را هدف قرار داد و ۹ ضدحمله دفع شده است و اوکراین در این محور حدود ۱۴۵ نظامی را از دست داد.

براساس گزارش‌ها؛ دفاع هوایی روسیه ۱۰ طیاره بدون سرنشین اوکراینی، ۶ موشک اتاکمز امریکایی و ۲ بمب هدایت شونده هامر ساخت فرانسه را در یک روز سرنگون کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا