اخبارسیاستجامعهTOP

ملا عبدالمجید آخند؛ در تلاش هستیم، دروضعیت اقتصادی خانواده های شهدا و معلولین تغییر مثبت رونما شود

 

کابل 25 دلو باختر

سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین در دیدار با علمای افریقای جنوبی گفت: تلاش داریم که دروضعیت اقتصادی خانواده های شهدا و معلولین تغییر مثبت رونما شود.

ملا عبدالمجید آخند همچنان گفت: درجهاد مردم افغانستان دربرابر تجاوز و اشغال خانواده های زیادی متحمل قربانی های جانی و مالی شدند که نیاز است به آنان رسیدگی شود.

در این دیدارشیخ عبدالحکیم حقانی معین وزارت امورشهدا و معلولین پیرامون شمار شهدا در افغانستان و افراد دارای معلولیت و همچنان شمار وارثین  وخانواده های شهدا معلومات داد و گفت: امارت اسلامی همواره در تلاش است تا برای این قشر نیازمند کمک های بیشتر را فراهم سازد تا باشد در وضعیت اقتصادی آنان تغییر مثبت رونما گردد.

موصوف گفت: امارت اسلامی ایتام، خانم های بیوه و معلولین را هیچ گاه فراموش نکرده است و این را مسوولیت ایمانی و وجدانی خویش میداند تا صدای آنان را به مؤسسات و نهادهای کمک رسان شریک برساند تا باشد با این قشر نیازمند مساعدت های بیشتر صورت گیرد.

مفتی عبدالله به نمایندگی از علمای کشور افریقای جنوبی صحبت نموده وعده سپرد که موسسات و نهاد های کمک رسان را تشویق و ترغیب خواهند نمود تا با این قشر آسیب دیده مساعدت های بیشتری را فراهم نمایند

قابل ذکر است که علمای متذکره یک نهاد خیریه بنام «میزان در افغانستان » را حمایت مالی می نمایند، این نهاد در قسمت فراهم نمودن مواد غذایی به ورثۀ شهدا و معلولین فعالیت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا