اخبارسیاستTOPجامعه

ملا عبدالغنی برادر آخند، جهت کمک به آسیب‌دیده‌گان سیلاب‌های اخیر به ارزگان رفت

کابل ۲۸ حمل باختر
ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست الوزرا برای کمک به آسیب‌دیده‌گان سیلاب‌های اخیر به ارزگان سفر کرده است.
دفتر مطبوعاتی معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا در خبرنامه‌ی نوشته است: ملا عبدالغنی برادر آخند روز گذشته به ارزگان سفر کرده و با مسوولان، مجاهدان و باشنده‌گان آن ولایت دیدار و از همکاری با متضررین از سیلاب‌های اخیر اطمینان داد.
معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا در مورد انجام امور به شکل «مناسب» به مسوولان آن ولایت توصیه‌های لازم داد و از آنان خواست تا با صداقت و امانت داری به شهروندان آسیب دیده خدمت کنند.
ملا برادر آخند گفت: «اینان کسانی هستند که برای حاکم شدن امارت اسلامی در کشور هر نوع فداکاری ها را انجام داده و تکالیف زیادی را متحمل شده‌اند و اکنون حق دارند که امارت اسلامی برای آنان زندگی مرفه فراهم کند.»
معاون اقتصادی ریاست الوزرا هم‌چنان افزود که شهروندان در هر نقطه‌ای از کشور که دچار مشکل شوند، مسوولان مؤظف اند تا از وضعیت آنان باخبر و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.
باشندگان ارزگان نیز از سلوک مسوولان ملکی و نظامی امارت اسلامی ابراز خرسندی کردند و گفتند که مسوولان امارت اسلامی همیشه به مشکلات آنان رسیدگی کرده‌اند.
آنان همچنان افزودند که خرسند‌ هستند ازینکه تمام افغانستان تحت یک نظام کاملاً اسلامی قرار گرفته و نفرت، تعصب قومی و نفاق از این کشور ریشه کن شده است.
پیش از این، ملا جانان سایق، سخنگوی وزارت دولت در امور رسیده‌گی به حوادث گفته بود که در اثر سیلاب‌های اخیر در ساحات مختلف کشور بیشتر از ۳۰ تن شهید و بیشتر از ۲۰ تن دیگر زخمی شده است و هم‌چنان بیشتر از ۶۰۰ خانه به گونه کلی و قسمی تخریب شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا