اخباراقتصادTOPجامعه

معین وزارت صنعت و تجارت بر ذهنیت سازی جهت استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد

 

کابل 10 حوت باختر

مولوی قدرت‌الله جمال، معین وزارت صنعت و تجارت، در دیدار با رییس اتاق صنایع و معادن افغانستان و نمایندگان بخش تولید مواد شوینده، بر ذهنیت سازی به منظور استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد .

به گزارش آژانس باختر؛ در این دیدار نمایندگان بخش تولید مواد شوینده مشکلات و پیشنهاد های شان در رابطه به جلوگیری از فروش واسلین لباس‌ شویی در بازار، تولیدات بی‌ کیفیت و تقلبی، فعالیت فابریکه ‌های این بخش در مکان ‌های کرایی، متوقف شدن توزیع جواز در بخش تولید مواد شوینده واضافه شدن اندازه و شکل بوتل درهنگام ثبت نشانه‌های تجارتی را با معین وزارت صنعت و تجارت شریک کردند.

معین وزارت صنعت و تجارت، از توجه رهبری این وزارت به بخش خصوصی اطمینان داد و گفت: ما جداً مخالف اموال بی‌ کیفیت، جعلی و تقلبی در بازار هستیم و در این بخش با شما همکاری همه‌ جانبه می ‌شود و همچنان قانون توزیع زمین در حال طی مراحل است و بعد از نهایی شدن؛ توزیع زمین آغاز خواهد شد.

همچنان معین وزارت صنعت و تجارت در رابطه به متوقف شدن توزیع جواز مواد شوینده خاطرنشان کرد که در این بخش دیتابیس ثبت فابریکه ‌ها ایجاد شده است و ثبت فابریکه‌ ها جریان دارد و بعد از ثبت تصمیم گرفته می‌شود و به سایر پیشنهاد ها نیز به مرور زمان رسیدگی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا