سیاستاخبارجامعهTOP

مولوی عبدالسلام حنفی؛ خدمت به مردم از تعهدات و وظایف اساسی امارت اسلامی است

کابل ۱۰ ثور باختر
معاون اداری ریاست الوزرا می‌گوید که امارت اسلامی افغانستان خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف را از تعهدات و وظایف اساسی خود می‌داند.
ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا این گفته‌ها را روز گذشته در دیدار با جمعی از علما، مجاهدان، محاسن سفیدان ولایت‌های فاریاب، سرپل و جوزجان و تعدادی از داکتران و متخصصین امور صحی کشور بیان داشته است.
در این دیدار، علما، مجاهدان، محاسن سفیدان و داکتران و متخصصین امور صحی کشور راجع به وضعیت اجتماعی، امنیتی، صحی و تعلیم و تربیه در سطح ولایت‌های یادشده و در مجموع کشور به معاون اداری ریاست الوزرا معلومات ارائه کردند و با ابراز خرسندی از تأمین امنیت در سرتاسر کشور گفتند که اکنون مردم با خیال آسوده به امور روز‌مره‌ی شان می پردازند و هیچ گونه نگرانی امنیتی ندارند.
آنان از مسوولان امارت اسلامی افغانستان خواستند که در عرصه راه‌اندازی پروژه‌های انکشافی، توسعه‌ای تعلیم و تربیه و کلنیک‌های صحی توجه خاص کنند.
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفت که امارت اسلامی خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف را از تعهدات و وظایف اساسی خود می‌داند و در این خصوص از هیچ گونه کوشش و تلاش دریغ نمی‌ورزند.
معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان در باره خواست آنان در خصوص موضوعات تعلیم و ترییه، صحت و امور انکشافی در ولایت‌های یادشده، گفت که امارت اسلامی افغانستان امور یادشده را به صورت جدی مورد رسیدگی قرار داده و در حد امکان اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا