سیاستاخبارTOPآموزش

مولوی ندا محمد ندیم، از فعالیت ها و دستاورد مسوولان پوهنتون البیرونی ستایش کرد

 

کابل 10 ثور باختر

شیخ الحدیث مولوی ندا محمد ندیم سر پرست وزارت تحصیلات عالی، در دیدار ازپوهنتون البیرونی کاپیسا، از کار کرد مسوولان این نهاد تحصیلی ستایش کرد.  

به گزارش آژانس باختر؛ در جریان این دیدار سرپرست وزارت تحصیلات عالی، در مراسم فراغت دور شانزدهم، ۷۵ محصل پوهنځی طب پوهنتون البیرونی اشتراک کرد و در صحبت هایش گفت: فقط آن نظام کامیاب است که در باره دنیا و آخرت ملت خود می اندیشد، که این مسوولیت یک نظام اسلامی و مسوولیت امیر امارت اسلامی است.

وی از داکتران فارغ شده خواست که برنامه های ماستری و دکتورا را تعقیب کنند، بخش طبی کشور را به پا ایستاده کنند و در مسلک خویش اخلاص، تواضع و اخلاق نیک را اختیار کنند.

همچنان سرپرست وزارت تحصیلات عالی، در حالی که قاری احسان الله بریال والی کاپیسا و مسوولان پوهنتون البیرونی نیز حضور داشتند، از بخش های مختلف این پوهنتون  دیدن کرد.

به همین ترتیب سرپرست وزارت تحصیلات عالی، در نشست شورای علمی پوهنتون البیرونی اشتراک کرد و با ستایش از فعالیت های مسوولان این پوهنتون، مشکلات، پیشنهاد ها و خواست های آنان را شنید و همچنان در رابطه به تکمیل کار پروژه های نا تمام، تجهیر لابراتور ها، غنی سازی کتابخانه و حل سایر مشکلات این نهاد تحصیلی اطمینان داد.

گفتنی است که پوهنتون البیرونی کاپیسا، ۹ پوهنځی دارد و 4 هزار و ۵۰۰ محصل در این پوهنتون مصروف تحصیل می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا