سیاستاخبارامنیتTOP

معاون سیاسی ریاست الوزرا: گروه داعش در تمام افغانستان سرکوب شده است

کابل ۲۵ دلو باختر
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا در جریان سفرش به زون شرق، امروز از قطعه ۹۹۹ شمشیر ملی وعملیاتی زون شرق دیدن کرد.
دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌ ابتدا مولوی حضرت محمد متوکل، قومندان قطعه متذکره گفت: که دیدار مقامات روحیۀ مجاهدین را بیشتر بلند می برد، مجاهدین این قطعه با روحیۀ عالی آمادۀ حفاظت از کشور و مردم می باشند.
موصوف افزود که تمام مجاهدین و مسئولین متوجه فعالیت های شان هستند و هیچگاه اجازۀ حرکت مخالف را به دشمن نمی دهند.
سپس معان سیاسی ریاست الوزرا در صحبت با مجاهین قطعۀ مذکور گفت: جای خرسندی است که اهداف جهاد مقدس، شهدا، مجروحین و مجاهدین به دست آمد و آرمان های آنان براورده شده است.
وی افزود که در نتیجۀ قربانی های مجاهدین، کشور از اشغال آزاد و نظام کامل اسلامی حاکم گردید اما این مکلفیت تمام مسئولین و مجاهدین می باشد که آرمان های شهدا را برآورده و یتیمان را پرورش دهند و به بیوه های شهدا و یتیمان توجه ویژه صورت گیرد.
معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت که پس از جهاد، امروز زمان خدمت به مردم و کشور است، موقف ها منحیث مسئولیت دانسته شود و از موقف های خویش در راستای حفاظت از نظام اسلامی، تطبیق احکام اسلامی و خدمت به وطن استفاده نمایید.
معاون سیاسی ریاست الوزرا همچنان خطاب به مجاهدین بر اطاعت از امیر و آمر و برخورد نرم با مردم تاکید کرده، گفت که چشم مردم بالای تامین امنیت، دفاع از ارزش های اسلامی و ملی و نیروهای امنیتی امارت اسلامی است.
معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت که شما مسئولیت سنگین دارید و متوجه مسئولیت خویش باشید. نیروهای امنیتی امارت اسلامی در برابر داعش مبارزه خوب کردند و امروز در تمام افغانستان، گروه داعش سرکوب شده و به هیچ کسی اجازۀ بغاوت و مخالفت در برابر نظام را ندهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا