سیاستاخبارTOP

معاون ریاست‌الوزراء: تامین امنیت، حفظ جان، مال و آبروی مردم مسئولیت امارت اسلامی است 

کابل /۱۱ حوت/ باختر

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با جمعی از متخصصان و نخبه‌گان افغان مقیم در داخل و خارج از کشور، در دفتر کارش دیدار کرد.

در این دیدار، انجینر سید آقا و خانم صوفیه عمر به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و با ابراز خرسندی از حاکمیت نظام اسلامی و تامین امنیت سرتاسری در کشور؛ برای خدمت به کشور و مردم خود اعلام آمادگی نمودند.

آنان خواهان فراهم کردن زمینه‌های بیشتر کاری برای افراد اهل و شایسته در دوائر دولتی و همچنان روی دست گرفتن برنامه‌های مخصوص برای ترویج ارزش‌های اسلامی شدند.

در مقابل، مولوی عبدالسلام حنفی با تایید صحبت‌های آنان، گفت که با برپایی نظام اسلامی، دولت کنونی تامین امنیت و حفظ جان، مال و آبروی همه هموطنان را مسئولیت خود دانسته و تلاش می‌کند همه اتباع کشور اعم از مرد و زن از همه حقوق شرعی شان برخوردار باشند.

معاون اداری ریاست الوزراء از افغان‌های که در خارج از کشور زندگی می‌کنند خواست که در اعمار مجدد کشور شان در عرصه‌های مختلف سهم بارز داشته باشند. وی خاطرنشان کرد که امارت اسلامی آن‌ها را استقبال نموده و برای شان زمینه‌های خوب خدمت را فراهم می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا