اخبارسیاستاقتصادTOP

معاون اداری ریاست الوزرا:‌ نقش تاجران و سرمایه گذاران در توسعه و آبادانی کشور ارزشمند است

کابل، ۱۱ جدی، باختر
مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا امروز با شماری از تاجران ملی کشور دیدار نمود.
دفترمطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است: در این دیدار ابتدا تاجران راجع به وضعیت اقتصادی، تجارتی و کسب و کار در کشور صحبت نموده، گفتند که در سال‌های گذشته تاجران و سرمایه‌گذاران از امنیت جانی و مالی برخوردار نبودند و این موضوع بر تجارت و کسب و کار آنان تأثیر منفی می‌گذاشت، اما با استقرار امارت اسلامی امنیت سرتاسری در کشور تأمین گردیده‌ و تاجران و سرمایه‌گذاران با آسودگی و اطمینان کامل آمادۀ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در کشور می‌باشند.
آنان از امارت اسلامی خواستند تا در زمینه ایجاد تسهیلات بیشتر برای تاجران و سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف توجه خاص نمایند.
مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا ضمن استقبال ازدیداربا تاجران و سرمایه‌گذاران، نقش تاجران و سرمایه گذاران را در توسعه و آبادانی کشور مهم عنوان کرده گفت:‌ امنیت زیربنای بسیاری از فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های اقتصادی و تجارتی است و تاجران و سرمایه‌گذاران در صورتی که از مصئونیت جانی و مالی برخوردار نباشند، سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف برای آنها مشکل خواهد بود.
معاون اداری ریاست الوزرا گفت:‌ اما امارت اسلامی با درک این موضوع امنیت همۀ شهروندان خصوصاً تاجران را در اولویت قرار داده و سهولت‌های لازم را برای آنان در نظر گرفته است.
معاون اداری ریاست الوزرا در اخیر سخنانش در پیوند با پیشنهادات ارائه شدۀ آنان، گفت امارت اسلامی در زمینه توجه خواهد کرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا