اخباراقتصادTOPجامعه

مدیریت آب سطحی (کمربند سبز) شهر کابل یکی از اولویت های امارت اسلامی است

 

کابل14 جدی باختر

رئیس امور حقوقی، تقنینی و قضایی اداره امور در سومین نشست  مدیریت آب سطحی (کمربند سبز) شهر کابل گفت  که مدیریت آب سطحی (کمربند سبز) شهر کابل یکی از اولویت های امارت اسلامی است.

دفتر مطبوعاتی ریاست عمومی اداره امور با نشر این خبر گفته است  که سومین نشست در مورد مدیریت آب سطحی (کمربند سبز) شهر کابل برگزار شد.

این نشست ، مطابق فیصله کمیته تصفیه و تفکیک قرار دادها؛ از طرف ریاست امور حقوقی، تقنینی و قضایی اداره امور و با اشتراک نمایندگان وزارت های زراعت، آبیاری و مالداری،انرژی و آب، اداره ملی حفاظت از محیط زیست و شاروالی کابل برگزار گردید.

در این نشست  مولوی محمد حنان حقانی رئیس امور حقوقی، تقنینی و قضایی اداره امور در مورد تعقیب فیصله های نشست های گذشته معلومات ارایه نموده گفت مدیریت آب سطحی (کمربند سبز) شهر کابل یکی از اولویت های امارت اسلامی است و آغاز کار عملی آن مهم است. اشتراک کنندگان در نشست، یافته‌ها و پیشنهادات کتبی و شفاهی خویش را در رابطه به موضوع یاد شده ارایه نموده و در رابطه به آن بحث و گفتگوی همه جانبه صورت گرفت.

در پایان فیصله صورت گرفت؛ نظریات توحید و مشکلات موجود در رابطه به موضوع یاد شده مشخص گردد؛ پس از آن، اعضای تخنیکی مجلس ساحات مربوط به پروژه مدیریت سطحی آب را از نزدیک بررسی نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا