سیاستاخبارجامعهTOP

نمایندگی های سازمان ملل متحد، شاروالی کابل را درتطبیق پلان های شهری کمک مالی وتخنیکی می کند

کابل ۲۰ ثور باختر
مولوی عبدالرشید شاروال کابل امروز با شماری از نمایندگان مختلف دفترسازمان ملل متحد ودونر ها دردفتر کارش دیدار کرد و درمورد تطبیق پروژه ها وپلان های شهر بحث و گفتگو کردند.
دفتررسانه های شاروالی کابل با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است: دراین دیدار نخست شاروال کابل از همکاری‌های قبلی نمایندگی‌های مختلف دفتر سازمان ملل متحد، به‌خصوص دفاتر یونپس و هبیتات که اکنون با شاروالی کابل همکاری دارند، گفت: شاروالی کابل فرصت ساخت‌وساز را با ترتیب پلان‌های توسعوی فراهم کرده و خواهان کمک و همکاری تمام دونرهای خارجی، به‌خصوص دفتر سازمان ملل متحد در تطبیق آن است.
شاروال کابل از پروژه‌هایی که قبلاً از سوی شاروالی کابل و سازمان ملل متحد، به‌خصوص بانک جهانی، برای رفع نیازهای اساسی شهری طراحی و ترتیب گردیده بود، ولی بنابر دلایلی به تأخیر افتاد، یادآور شد و گفت: اکنون فرصت آن رسیده است که پروژه‌ها با شفافیت و کیفیت بلند تعقیب و تطبیق گردد.
بالمقابل نمایندگان دفتر سازمان ملل متحد برای ادامهٔ همکاری‌شان با شاروالی کابل روی هماهنگی‌های بیشتر تأکید نموده و علاقمندی نشان دادند که در قسمت ارتقای ظرفیت کارمندان، رسیدگی به مشکلات ساحات محروم از تسهیلات شهری، ساخت سرک‌ها و کوچه‌ها، ساخت پارک‌ها و ساحات سبز، ساخت پل‌ها و دیگر پروژه‌های عام‌المنفعه و زیربنایی شاروالی کابل را کمک‌های تخنیکی و مالی خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا