سیاستTOP

محمد اشرف غنی پس از سفر یک روزه به قندهار، شب گذشته به کابل برگشت

کابل/28قوس/باختر
محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان که در راس یک هیئت بلند رتبۀ دولتی به منظور بررسی وضعیت عمومی قندهار عازم آن ولایت شده بود، شب گذشته به کابل برگشت.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، رییس جمهوری شام دیروز قبل از عزیمت به کابل، با شماری از جوانان، فرهنگیان و فعالان مدنی قندهار دیدار کرد.
در این دیدار ځوان فیضی و حکمت الله صلحی به نمایندگی از سایر جوانان صحبت کردند و ضمن ارائه مشکلات و پیشنهادات شان در مورد ناامنی، راه ها، کمبود تعمیرات مکاتب، کتب و معلمان و تقویت حکومتداری محلی، حمایت شان را ازروند صلح ابراز کردند.
بعد، امرالله صالح معاون اول رییس جمهوری صحبت کرد و گفت که  خواست های شما مشروع است و جوانان باید تحرک و صدای واحد داشته باشند، تا از ظرفیت های آنان به خاطر آبادی و پیشرفت وطن استفاده صورت گیرد.
رییس جمهوری پس از شنیدن صحبت های آنان، گفت که محبت شما به وطن و آرزوی پاک و خواست تان برای صلح، ارزش زیاد دارد.
وی افزود: من به قندهار سفر کردم که اطمینان دهم، بدون مشوره مردم قندهار فیصله نمی کنم. شما جوانان نسلی هستید که خونریزی، ویرانی و بی اتفاقی را ختم می کنید.
رییس جمهوری در اخیر سخنانش خطاب به جوانان گفت که شما بهترین های ملت افغانستان هستید و نهال های می باشید که به درخت های تنومند تبدیل خواهید شد و در قاموس تان نباید واژۀ ناامیدی وجود داشته باشد.# احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا