اخباراقتصاد

عزیزی: وزارت صنعت و تجارت با تمام توان در خدمت پیشه‌وران است

کابل / 24 حمل / باختر
نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت در دیدار با اصناف اتاق پیشه‌وران و رییس و اعضای کمیسیون جلوگیری از احتکار و کنترول نرخ مواد اولیه، در رابطه به مشکلات دکان‌داران و پیشه‌وران صحبت کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ در این دیدار نخست نمایندگان اصناف آرد، روغن، برنج، گوشت، نفت و گاز مشکلات شان را با مولوی حاجی آغا رییس کمیسیون جلوگیری از احتکار و کنترول نرخ مواد اولیه و رهبری وزارت صنعت و تجارت شریک کردند.
سپس، رییس کمیسیون جلوگیری از احتکار گفت که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند و با مردم به صورت مستقیم در تماس استند که به مشکلات‌شان رسیدگی شود.
در همین‌حال، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت پس از شنیدن صحبت‌ها، به اعضای کمیسیون متذکره و اشتراک‌کنندگان مشوره‌های سازنده ارائه کرد و وعده داد که این وزارت با تمام توان در خدمت پیشه‌وران است و با کمیسیون همکاری همه‌جانبه می‌کند.
از سوی هم، مولوی قدرت‌الله جمال معین امور صنعت و تجارت آن وزارت گفت که پلان‌ها باید مطابق به زمان ساخته و تطبیق شود.
در پایان این دیدار تصمیم گرفته شد که مسوولان کمیسیون جلوگیری از احتکار و کنترول نرخ مواد اولیه روی طرزالعمل خود کار کند و جهت نرخ‌گیری یک یک نماینده‌ به بنادر کشور بفرستد.
باید گفت که کمیسیون جلوگیری از احتکار و کنترول نرخ مواد اولیه به رهبری شاروالی کابل و با عضویت نمایندگان وزارت‌های امور داخله، صنعت و تجارت، عدلیه، ادارۀ‌ لوی څارنوالی، ریاست عمومی استخبارات، د افغانستان بانک، ادارۀ‌ نفت و گاز، اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری، اتاق پیشه‌وران و نمایندۀ تاجران نفت و گاز فعالیت دارد.
وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا