اخباراقتصادجامعهTOP

شرکت (AWGP) در نظر دارد 450 میگاوات انرژی در افغانستان تولید کند

کابل ، 26 ثور ، باختر
نمایندۀ شرکت (AWGP) امروز در دیدار با مولوی عارف الله عارف معین انرژی وزارت آب و انرژی، علاقه‌مندی خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تولید انرژی در کشور، ابراز کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ وزارت آب و انرژی با ارسال خبرنامه‌یی به آژانس باختر نگاشته است که در این دیدار راشد خان نمایندۀ شرکت «Afghan Wind Generation Power» گفته است که می‌خواهد در همکاری با شرکت چینایی (CNNC) در بخش تولید 450 میگاوات انرژی در کشور سرمایه‌گذاری کند.
از سوی هم، معین انرژی وزارت آب و انرژی، از سرمایه‌گذاری شرکت یاد شده در بخش تولید انرژی در کشور استقبال کرده، گفته است که اکنون وقت آن است که همه افغانان در آبادی کشور با هم کار کنند و از تمام شرکت‌های داخلی و خارجی خواسته است که در بخش تولید انرژی در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.
وی اطمینان داده است که وزارت آب و انرژی در این زمینه آمادۀ هر نوع همکاری جهت فراهم‌سازی تسهیلات برای شرکت‌های داخلی و خارجی است.
باید گفت که در این اواخر بنابر تامین امنیت سراسری و ریشه کن شدن فساد در افغانستان، علاقه‌مندی سرمایه‌‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش تولید انرژی در کشور بیشتر گردیده است.
وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا