سیاستاخباراقتصادTOP

سرپرست وزارت معادن و پترولیم : جهت تاسیس فابریکه بزرگ پروسس آهن در داخل کشور استقبال کرد

کابل16 ثور باختر
سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدار با روئسای کمپنی های پروسس و ذوب آهن میهن ستیل، خان ستیل و خان انجنیری ستیل جهت تاسیس فابریکه بزرگ پروسس آهن در داخل کشور استقبال می کنم.
دفتر مطبوعاتی وزارت معادن و پترولیم امروز با نشر این خبر گفته است، شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با روئسای کمپنی های پروسس و ذوب آهن میهن ستیل، خان ستیل و خان انجنیری ستیل در دفتر کارش ملاقات نمودند.
در این ملاقات روئسای کمپنی های متذکره نخست در مورد فعالیت ها، کارکردها و تولیدات فابریکات شان در بخش پروسس و ذوب آهن معلومات داده، خواهان سرمایه گذاری روی معادن آهن افغانستان بمنظور ایجاد و تاسیس یک فابریکه بزرگ پروسس آهن با معیارها و ستندردهای بین المللی در داخل افغانستان گردیده تا در زمینه اشتغال و رشد اقتصادی کشور نیز سهم داشته باشند.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم نیز از فعالیت ها و کارکردهای شان در بخش ذوب آهن و تولیدات آن که باعث رشد اقتصادی و ایجاد کار برای مردم بوده است ستایش بعمل آورده، از علاقمندی و تصمیم شان جهت تاسیس فابریکه بزرگ پروسس آهن در داخل کشور استقبال نمود و در قسمت سرمایه گذاری بالای معادن آهن طبق قوانین و مقرره های معدنکاری وعده همکاری سپردند.
طبق یک خبر دیگر: شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با شماری از روسای شرکت‌های قراردادی سرب و جست ولایات غور و کرومایت کوه صافی پروان دیدار نمود.
در این نشست روسای متذکره از پیشرفت و کارکردهای شان معلومات مفصل ارایه نموده، پیشنهادات و مشکلات شان را در عرصه بهبود امور با سرپرست وزارت شریک ساختند، همچنان در رابطه به ایجاد فابریکه پروسس در ساحات یاد شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم بعد از استماع گزارش و پشنهادات شان در زمینه بمنظور تسریع روند و شفافیت در کارها هدایات لازم ارایه نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا