سیاستاخبارامنیتTOP

سرپرست وزارت دفاع ملی: با بهره گیری از امنیت سرتاسری، درتوسعه ی افغانستان سهم بگیریم

کابل4 ثور باختر
سرپرست وزارت دفاع ملی در دیدار با شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر گفت هیچ چیز فراتر از امنیت نبود که امروز در کشور آمده است و با استفاده از این فرصت، در رفاه و پیشرفت وطن خویش سهیم شویم.
دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی امروز با نشر این خبر گفته است که سرپرست وزارت دفاع ملی شماری از هموطنان کشور مقیم اروپا و بعضی ممالک دیگر که پس از روی کار آمدن امارت اسلامی برای نخستین بار به کشور برگشته بودند، با مولوی محمد یعقوب “مجاهد” سرپرست وزارت دفاع ملی در دفتر کارش دیدار کردند.
این هموطنان مهمان مان در دیدار با سرپرست وزارت دفاع ملی با ارایه پیشنهادات شان برای یک کشور آباد و مترقی در خصوص حکومتداری خوب و نیز آنچه را که طی این سفر به کشور از نزدیک مشاهده نمودند، بر خلاف تبلیغات غربی ها از برقراری تامین امنیت سرتاسری، جریان پروژه های زیربنایی، تحکیم ثبات و سایر ابراز امیدواری نمودند.
سرپرست وزارت ملی پس از شنیدن سخنان احساس مندانه و پیشنهادات این هموطنان، افعانستان را خانه مشترک همه افغان ها دانسته گفت: مشکلاتی که در برخی مسایل وجود دارد، به زودی حل خواهد شد؛ اما هیچ چیز فراتر از امنیت نبود که امروز به نصرت الهی و با فداکاری های مردم مان در این سرزمین نازل شده است شکرانه آن را بجا آوریم و به استفاده از این فرصت برای رفاه و پیشرفت وطن خویش سهیم شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا