اخبارسیاستجامعهTOP

سرپرست وزارت حج و اوقاف ازافغانان متخصص مقیم در خارج خواست به کشور برگردند

کابل۳۰ حمل باختر
سرپرست وزارت ارشاد حج و اوقاف در دیدار با شماری از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم اروپا گفت: در وجود نظام اسلامی، عدالت، انصاف و امنیت سراسری در کشور تامین شده است.
دفتر مطبوعاتی وزارت ارشاد حج و اوقاف امروز با نشر این خبر گفته است: شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب سرپرست ان وزارت با شماری از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان در اروپا که به کابل آمده اند دیدار کرد.
در این دیدار سرپرست وزارت از همه افغانان که در خارج از کشور هستند می خواهیم بازگشته در عمران و آبادانی کشور سهم گیرند او افزود در وجود نظام اسلامی، عدالت، انصاف و امنیت سراسری در کشور تامین شده است.
وی گفت آبادی کشور، تحکیم ثبات اقتصادی و ایجاد سهولت های لازم برای هموطنان وظیفه و مسئولیت امارت اسلامی است و در این زمینه از هیچ گونه سعی و تلاش دريغ نمی کند. مسئولین امارت اسلامی کاملا متعهد به محو فساد اداری و ارائه خدمات معیاري و بهتر به هموطنان عزیز می باشند.
داکتر خوشحال روهی و چند نفر دیگر به نمایندگی از شخصیت‌های علمی ، گفت: جای افتخار است که امارت اسلامی با امکانات مالی خود پروژه‌های بزرگ اقتصادی را آغاز کرده است، انحصار قدرت را ازبین برده و فساد اداری را به صورت کامل محوه نموده است
همچنان آنها از تامین امنیت در کشور، منع مواد مخدر، عملی شدن پروژه‌های بزرگ انکشافی و از دستاوردهای گوناگون امارت اسلامی در بخش های مختلف ابراز قدردانی و خوشی نمودند آنها اضافه کردند: تحت حاکمیت امارت اسلامی در بخش های مختلف به خصوص در بخش تجارت و سرمایه گذاری فرصت های زیادی مهیا گردیده است و همه هموطنان ما از مصؤنیت جانی و مالی برخوردارند. در اخیر این نمایندگان گفتند که افغان های مقیم خارج از کشور آمادگی دارند تا ظرفیت ها و امکانات اقتصادی، علمی و اجتماعی خود را با امارت اسلامی در میان بگذارند و مصدر خدمت برای کشور عزیز خود گردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا