سیاستاخبارTOPآموزش

مولوی عبدالکبیردرمراسم فراغت محصلین پوهنتون پولی تخنیک:در افغانستان بهترین زمینه سرمایه گذاری به میان آمده است

کابل ۱۱ ثور باختر
مولوی عبدالکبیرمعاون سیاسی ریاست الوزراء امروز در مراسم فراغت محصلین پوهنتون پولی تخنيک کابل، اشتراک و سخنرانی نمود.
دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باخترنگاشته است:‌ در این مراسم که شماری از اعضای کابینه و مسئولین امارت اسلامی نیز حضور داشتند، معاون سیاسی ریاست الوزرا فراغت محصلین را به تمام آنان و خانواده های شان تبریک گفت.
معاون سیاسی ریاست الوزرا آبادی افغانستان را مسئولیت افغان ها خواند و گفت که امارت اسلامی تلاش می کند با بازوی افغان های تعلیم یافته، زمینه استخراج معادن را مساعد سازد تا از یک طرف فرصت های کاری به میان آید و از سوی دیگر منابع مالی بخاطر تطبیق پروژه های بزرگ فراهم گردد.
معاون سیاسی ریاست الوزرا همچنان ازکمپنی های بین المللی خواست که در افغانستان بهترین زمینه سرمایه گذاری به میان آمده و آنان می توانند در بخش استخراج منابع طبیعی سرمایه گذاری نمایند.
معاون سیاسی ریاست الوزرا در اخیر صحبت هایش با استفاده از این فرصت، مراتب همدردی و غمشریکی خویش رابه خاطر متضررشدن هموطنان در سیلاب های اخیردر کشور، ابراز کرد و همچنان از برخورد نادرست کشورهای همسایه با افغان ها یاد نمود و از کشورهای میزبان خواست تا با آنان در روشنایی اصول بین المللی برخورد درست نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا