سیاستاخباراقتصادTOP

رییس عمومی دفتر ریاست الوزرا؛ خواستار تعامل مثبت با تجار و سرمایه گذاران خارجی هستیم

 

کابل ۲ حوت باختر

داکتر ملا عبدالواسع، رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزرا می گوید: امارت اسلامی خواستار تعامل مثبت با تاجران و سرمایه گذاران خارجی است.

ارگ در خبرنامه‌یی نوشته است: داکتر ملا عبدالواسع این گفته‌ ها را دردیدار با میخایل الکساندرویچ مالچنوف، رییس شرکت بین المللی «خمپیروم سرویس» و سید امین سید محمد ویچ، رییس شرکت بین‌المللی «گیدروماش» روسیه که به کابل آمده اند، بیان کرده است.

در این دیدار، میخایل الکساندر مالچنوف ویچ، رییس شرکت بین‌المللی خمپیروم سرویس ابراز علاقمندی کرد که در بخش‌های جمعآوری و بسته بندی کثافات از شهر کابل، نصب ۱۴ پایه توربین با ظرفیت تولید ۱۳۰ میگاوات برق در این شهر و سیستم سازی در بخش حکومتداری الکترونیک،سرمایه گذاری خواهند کرد و می توان از کثافات جمعآوری شده گاز، برق و کود کیمیاوی تولید کرد.

سید امین سید محمد ویچ، رئیس شرکت بین المللی گیدروماش، ابرازعلاقمندی کرد که دربخش تولید آب آشامیدنی و استخراج و تصفیه نفت درافغانستان، سرمایه گذاری کنند.

هم‌چنان، مسوولان این دو شرکت آمادگی شان را در زمینه آموزش متخصصین افغان درافغانستان و روسیه بیان داشتند.

داکتر ملا عبدالواسع، رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزرا گفت: ما خواستار تعامل مثبت با تاجران و سرمایه گذاران تمام کشورها هستیم و شرایط لازم و تسهیلات را برای شان فراهم و از آنان حمایت می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا