اخبارفرهنگTOPجامعه

دوازدهمین دور مسابقات حفظ و تجوید قران عظیم الشان و اولین دور قراءات سبعه، پایان یافت

کابل، 24 عقرب، باختر
رهبری وزارت حج و اوقاف، امروز در مراسم اختتامیه دوازدهمین دور مسابقات سرتاسری حفظ و تجوید قران عظیم الشان و اولین دور قراءات سبعه، از برندگان این مسابقات با اعطا جوایر، تقدیر نامه ها و تحایف قدر دانی کرد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در این مراسم شیخ الحدیث نور محمد ثاقب سرپرست وزارت حج و اوقاف در صحبت هایش در رابطه به فضیلت حفظ و تلاوت قران عظیم الشان توضیحات داد.
وی گفت: قران عظیم الشان کتاب بی نظیر، بی مثال و رحمت برای بشریت است و مسلمانان باید در کنار تلاوت آن معنی آن را بفهمند و به آن عمل کنند.
سرپرست وزارت حج و اوقاف، خاطرنشان کرد که در این مراسم برای قاریان و حفاظ مرکز و ولایت ها که دوازدهمین دور مسابقات حفظ و تجوید قرآن کریم و اولین دور قراءات سبعه را موفقانه سپری کرده اند جوایز، تقدیر نامه ها و تحایف اعطا می شود.
همچنان مولوی عزیز رحمان منصور معین وزارت حج و اوقاف، در صحبت هایش در رابطه به روند برگزاری این مسابقات معلومات داد و خاطرنشان کرد که قاریان و حفاظ ممتاز این مسابقات به رقابت های بین المللی نیز انتخاب می شوند.
به همین ترتیب مولوی عبدالغفار ثاقب رییس قرأ وزارت حج و اوقاف، در سخنانش از قاریان و حفاظ به قدر دانی یاد کرد و گفت که آنان پس از چندین دور رقابت در بخش های حفظ و تجوید قرآن کریم و قراءات سبعه، توانسته اند در مسابقات سرتاسری اشتراک کنند و برنده شوند.
در اخیر این مراسم سرپرست وزارت حج و اوقاف و شماری از مسوولان این وزارت، جوایز، تقدیرنامه ها و تحایف را برای برندگان مسابقات متذکره اعطا کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا