اخبارجامعهTOP

کار ترمیم و باز سازی اساسی بخش های باقی مانده شاهراه کابل – قندهار آغاز گردید است

 

کابل6 جوزا باختر

وزارت فواید عامه می گوید که کار ترمیم و باز سازی اساسی بخش های باقی مانده شاهراه کابل – قندهار آغاز گردید است.

دفتر مطبوعاتی وزارت فواید عامه با نشر این خبر گفته است:

 ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در جریان سفر به ولایت میدان وردک از جریان کار چهار بخش شاهراه کابل – قندهار در مربوطات این ولایت بازدید نمود.

 بخش اول آن از پل کمپنی الی ساحه ارغندی، بخش دوم از بازار درانی الی ساحه زرنی،‌ بخش سوم از ساحه زرنی الی مرکز ولسوالی سیدآباد و بخش چهارم آن از ولسوالی سید آباد الی ساحه قلعه عزیز این ولایت امتداد دارد،‌ که کار ترمیم و باز سازی آن چند روز پیش آغاز گردید و هزينه مالی آن از بودجه وزارت فوایدعامه پرداخت می شود.

در این سفر سرپرست وزارت فواید عامه به مسئولین شرکت های قراردادی و به تیم های مراقبت کننده پروژه های متذکره هدایت داد، تا کار ترمیم و بازسازی بخش های یاد شده این شاهراه را به کیفیت بهتر و به وقت معین تکمیل نمایند.

قابل یاد آوریست،‌ وزارت فواید عامه سال گذشته کار ترمیم این شاهراه را در هفت بخش آغاز نموده بود،‌ که اکنون به منظور تکمیل و تطبیق سریع با کیفیت بهتر کار، به بخش های دیگر نیز تقسیم نموده است

شاهراه کابل – قندهار یکی از شاهراه های مهم اقتصادی کشور است که در انتقال اموال تجارتی و فراورده های زراعتی با کشور های همسایه نقش مهم و اساسی دارد و با تکمیل شدن آن سهولت های ترانسپورتی را فراهم می سازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا