اخبارجامعهTOP

در سال گذشته بیش از ۲ صد هزار تن در قندهار تذکره اخذ نموده اند

کابل ۱۱ حمل باختر
مسوولان در ریاست احصاییه و معلومات می گویند که اداره احصاییه و معلومات قندهار از طریق مراکز توزیع تذکره در آنولایت برای ۲۱۲ هزارتن تذکره توزیع نموده اند.
این اداره بانشر این خبر نگاشته است: مفتی محمدخان رئیس احصائیه و معلومات ولایت قندهار می‌گوید که این ریاست در سال ۱۴۰۲ خورشیدی در سطح آنولایت برای بیش از ۲۱۲ هزار تن تذکره توزیع نموده است که ۱۵۴ هزار و۲۸۸ آن شامل تذکره الکترونیکی و ۵۸ هزار و ۲۷۳ تذکره کاغذی میباشد.
او می افزاید که روزانه حدود ۳۰۰۰ متقاضی به مراکز توزیع تذکره برای دریافت خدمات مربوط به تذکره الکترونیکی و کاغذی مراجعه می‌نمایند.
محمد خان می گوید که به‌شمول مرکز در ۱۸ ولسوالی این ولایت نمایندگی ریاست توزیع تذکره فعال می باشد که اداره انان از طریق این مراکز در سال گذشته برای نزدیک به ۱۰ هزار تن خدمات اصلاح تذکره کاغذی و برای بیش از ۲۲۰۰ تن دیگر خدمات ثبت وقایع حیاتی که شامل (کارت تولد، پارچه فوتی و طلاق) می‌گردد، ارایه کرده است.
به‌گفته رئیس احصائیه و معلومات قندهار، دو مرکز توزیع تذکره الکترونیکی و یک مرکز آسان خدمت در این ولایت فعال بوده و به متقاضیان زن و مرد خدمات ارایه می‌نماید.
در این مراکز برعلاوه توزیع تذکره جدید خدمات پس از توزیع (اصلاح نام، اصلاح سن، تذکره مثنی، تجدید عکس، تجدید بایومتریک، ثبت ازدواج و ثبت طلاق) نیز برای متقاضیان ارایه می‌گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا