اخبارجامعه

توقف صدها موتر سایکل بدون جواز در هرات

هرات ۲۸ حمل باختر
صدها موتر سایکل بدون جواز در هرات توقف داده شد.
مسوولان در مدیریت ترافیک هرات از بر نداشتن جواز رانندگی، جواز سیر، تک چرخ و رانندگان زیر سن در حدود 500 موتر سایکل را در هرات به هدف اخذ جواز رانندگی و جواز سیر از سوی این مدیریت توقف داده اند.
غازی ذبیح الله اکبری مدیر عمومی ترافیک هرات به آژانس باختر گفت که به خاطر افزایش گراف حادثات ترافیکی در این اواخر آنان تصمیم گرفته اند تا وسایط و افرادی‌که جواز سیر و یا هم جواز رانندگی را ندارند از سطح شهر هرات جمع‌آوری نمایند.
مدیر عمومی ترافیک هرات می‌گوید که تمامی موتر سایکل‌های فاقد اسناد، تک‌چرخی و آن وسایطی که رانندگان شان افراد زیر سن باشند از سطح شهر جمع‌آوری می‌ کنند.
مدیریت ترافیک هرات در پرسش به چگونگی رهایی این وسایط بیان داشت: وسایطی که از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند الی اخذ جواز سیر، جواز رانندگی و نمبر پلیت در این اداره متوقف می‌باشند و بعداً نیز با اخذ تعهد به مالک آن سپرده می‌شود.
روند جمع‌آوری موتورسایکل‌ها در سطح شهر هرات در حالی آغاز گردید که در این اواخر جوانان زیادی به تک‌چرخ این وسایط روی آورده و گراف حادثات ترافیکی نیز افزایش پیدا نموده بود؛ طوریکه تنها در ایام عید سعید فطر بیش از 220 واقعه ترافیکی در شفاخانه حوزوی ولایت هرات به ثبت رسیده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا