اخبارTOPجامعه

توزیع علوفه حیوانی برای دامداران؛ جلوگیری ازتلف شدن صدها راس مواشی در سرپل

سرپل ۱۱ حوت باختر
شماری از مالداران که دیروز از مسئولان محلی سرپل درخواست کمک کرده بودند از سوی ریاست زراعت آبیاری و مالداری، به همکاری نیروهای امنیتی و نظامی، خوراکه ی حیوانی دریافت کردند.
با دریافت این خوراکه ی حیوانی، صدها راس مواشی شان ازتلف شدن نجات یافت.
دفتر والی سرپل در خبرنامه یی از قول الحاج محمد یعقوب عبدالرحمن اکه والی این ولایت می گوید که این علوفه ها ازسوی حکومت محلی برای مالدارانی تهیه دیده شده است که درجریان چند روز برفی آسیب مالی دیده اند.
همچنان از قول قاری عبدالقادر وحدت رئیس زراعت آبیاری و مالداری سرپل گفته شده که این مواد برای مالداران متضررناشی از ریزش برف های سنگین اخیر توزیع شده است و در تلاش اند که تا تمام ولسوالی‌های اینولا را زیر پوشش توزیع این کمک‌ها قرار گیرند.
با این حال شماری از دامدران و مالداران در سرپل از توجه مسؤولین محلی این ولایت جهت رسیدگی به مشکلات شان اظهار خرسندی میکنند و خواهان همکاری بیشتر در زمینه هستند.

این مساعدت ها از سوی مسؤلاون محلی سرپل برای مالدران در حالی صورت میگرد که با ریزش برف های سنگین و مداوم شماری از دامداران متضرر گردیده و مواشی شان تلف شده است.
گفتنی است که منسوبین قوماندانی امنیه و قوماندانی لوای اردوی مستقر در سرپل با پرسونل و وسایط نقیله خویش جهت کمک رسانی برای مالداران شتافته اند و برای شان علوفه حیوانی را تدارک دیده در محلات نگهداری مواشی در مرکز و شماری از ولسوالی ها انتقال داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا