اخبارامنیتجامعهTOP

تدابیرشدید امنیتی درآستانه ی آغاز عید فطر در افغانستان

کابل 21 حمل باختر
درآستانه ی عید فطر، افغانستان گواه تدابیر شدید امنیتی است.
صدها هزار نیروی امنیتی و دفاعی، ازچند روز به این سو، درراه های پررفت وآمد، شاهراه ها، ساحات تاریخی- طبیعی، پارک های تفریحی، عیدگاه ها ودیگر مساجد و نقاط مرتفع مستقر شده اند تا شهروندان افغانستان به راحتی وباخیال راحت بتوانند، عید فطر را تجلیل کنند.
مسوولان امنیتی ودفاعی درمرکزو ولایت ها، به شهروندان اطمینان داده اند که با تدابیر اتخاذ شده ی امنیتی، بدور از دغدغه های امنیتی، به تجلیل از عید بروند.
قاري محمد جاوید ضیاءالرحمن مسوول پولیس پروان می گوید که نیروهایش، در هر کجا مستقر ومشغول گشت زنی اند واین تدابیر امنیتی ویژه، تا ختم عید فطر ادامه خواهد داشت.
مولوی عبدالسلام آخندزاده ابو خالد رئیس ارکان لواء چهارم پیاده قول اردوی الفاروق ، مستقردرغوربه آژانس باخترگفت که نیروهایش ازپیش تمرینات و مانور هایی را برای تامین بهتر امنیت مردم انجام دادند.
او به شهروندان غور گفت که با موجودیت نظامیان شان، با خیال راحت از عید تجلیل کنند.
مقامات ارشد امنیتی ونظامی افغانستان درکنار روی دست گرفتن تدابیر امنیتی در روز های عید، از شهروندان خواستند تا درتامین امنیت شان، با نیروهای امنیتی شان همکاری کنند.
استقرار نیروهای امنیتی ودفاعی درگوشه وکنار افغانستان، برای تامین امنیت مردم، با استقبال شهروندان مواجه شده است.
خیال محمد معلم، در هرات می گوید که با حضورنیروهای امنیتی، بهتر و با خیال راحت تر می توانند در روز های عید ازجاذبه های طبیعی و تاریخی ونیز اقارب شان بازدید کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا