اخبارجامعهTOP

آغاز روند تغییر رنگ موتر‌های تاکسی شهری و اطرافی در هرات

هرات 11 حمل باختر
روند تغییر رنگ تاکسی‌ها با حضور داشت رییس عمومی ترافیک کشور، رئیس تدارکات وزارت امور داخله و مسوولین مدیریت ترافیک هرات آغاز شد.
پاسوال حسیب الله مختار رییس عمومی ترافیک کشور می گوید که روند تغییر رنگ موترهای تاکسی از کابل شروع و در ولایات زون شمال، قندهار و ننگرهار همچنان ادامه دارد.
مولوی مختار می‌افزاید که همزمان تغییر رنگ تاکسی‌ها به هرات و ولایات، غور، بادغیس، فراه، دایکندی و نیمروز نیز آغاز شده و تا شش‌ماه دیگر را در برخواهد گرفت.
رئیس عمومی ترافیک همچنان افزود: رنگ موترهای تاکسی از زرد به فیروزه‌‌ای تغییر می‌کند که این رنگ با کود و معیارات جهانی برابر است و علاوه بر این مالکان تاکسی‌ها نیز ثبت و راجستر وزارت امور داخله شده که در کاهش سطح جرایم نیز تأثیرگذار خواهد بود.
در همین حال مسوولان ترافیک هرات به خبرنگار آژانس اطلاعاتی باختر می‌گویند: ۶هزار تاکسی در این ولایت ثبت می‌باشد که با تغییر رنگ و تکمیل این پروسه جلو ناامنی و آدم‌ربایی گرفته شده و سطح جرایم جنایی کاهش پیدا می‌کند.
از سوی هم مسوولان شرکت قرارداد کننده روند تغییر رنگ موترهای تاکسی، از مردم می‌خواهند در تکمیل این روند آنان را همکاری کنند.
گفتنی است که هرات بعد از پایتخت کشور بیشترین وسایط نقلیه را دارا است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا