صحت

در بیست وچهار ساعت گذشته، یک واقعه دیگر ویروس کرونا ثبت شده است

کابل /۲۸  حوت/ باختر
سخنگوی وزارت صحت عامه دیروز در یک نشست خبری گفت که شمار واقعات مثبت ویروس کرونا در افغانستان، تا اکنون به ۲۲ مورد رسیده است
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ٬وحیدالله مایار سخنگوی وزارت صحت عامه  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک واقعه دیگر ویروس کرونا درهرات به ثبت رسیده است.
او گفت تا اکنون ۲۸۱ سمپل مشکوک ویروس کرونا در لابراتوار های مرکزی مورد آزمایش قرار گرفته واز این شمار تنها ۲۲ مورد آن مثبت تشخیص شده است.
سخنگوی وزارت صحت عامه با سپاس از همکاری رسانه ها در زمینه آگاهی دهی شهروندان برای وقایه وجلوگیری از ویروس کرونا از آنان نیز خواست برای جلوگیری از شایعات نیز با این وزارت همکاری کنند.
اوگفت که وزارت صحت عامه همواره تلاش می کند تا هر گونه معلومات در باره واقعات مثبت ومشکوک ویروس کرونا را به گونه دقیق و به موقع در اختیار رسانه ها قرار دهد.
مایار با تأکید بر اهمیت همکاری مردم در زمینه وقایه وجلوگیری از ویروس کرونا گفت بدون همکاری مردم با وزارت صحت عامه، مبارزه با این ویروس پرچالش خواهد بود.
سخنگوی وزارت صحت عامه رعایت حفظ الصحه فردی را برای وقایه وجلوگیری ازگسترش  ویروس کرونا با اهمیت دانست و از شهروندان خواست تا روزانه چندین مرتبه دست های شان را با آب وصابون شستشو دهند ودر صورت داشتن اعراض وعلایم شبیه ریزش، از رفتن به اجتماعات خود داری کنند بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا