صحت

خبرنگاران، سربازان آگاهی دهی خط نخست جنگ علیه ویروس کرونا استند

مزارشریف/4ثور/باختر
مسوولان بلخ می گویند که یگانه راه مبارزه با ویروس کرونا را عمل کردن به رهنمایی های وزارت صحت عامه، قرنطین و آگاهی مردم از این ویروس است.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، درهمایشی که به خاطر کارزارهای جامعه رسانه یی علیه ویروس کرونا در تلویزیون خصوصی پیکان در مزارشریف برگزار شد، سید محمد یزدان پرست یکی ازمسوولان تلویزیون پیکان هدف از این کار زار را اطلاع رسانی مردم ازخطر مرض کرونا درقریه ها و ولسوالی های آن ولایت دانست و از تمام نهادهای مدنی، رسانه یی و نهاد های دولتی خواهان همکاری همگانی شد.
در این همایش محمد بشیر توحیدی معاون والی بلخ گفت که ویروس کرونا به یک آفت جهانی تبدیل شده است، یگانه راه نجات از این خطر،عمل کردن به رهنمایی صحی وزارت صحت عامه، قرنطین وآگاهی دهی مردم از این ویروس است که رسانه ها نقش بارز و مهم را در این راستا دارند.
همچنان مطیع الرحمان کریمی، رییس اطلاعات وفرهنگ بلخ، ویروس کرونا را یک تهدید برای بشر دانست و افزود که یگانه راه مبارزه با این ویروس کشنده آگاهی دهی و اطلاع رسانی مردم از خطر این پدیده شوم است.
کریمی گفت که خبرنگاران سربازان آگاهی دهی خط نخست جنگ علیه کرونا استند وهمکاری ریاست اطلاعات وفرهنگ را در این پیکار همگانی علیه ویروس کرونا با رسانه ها بیان داشت.
دراین همایش نمایندگان ریاست صحت عامه، قول اردوی ۲۰۹ شاهین و نهاد های مدنی صحبت کردند، همکاری شان را در مبارزه علیه ویروس کرونا در اطلاع رسانی با رسانه ها بیان کردند.
قرارست که نهادهای امنیتی با همکاری رسانه ها اوارق تبلیغاتی و آگاهی دهی را در ولسوالی ها وقریه های دور دست آن ولایت به مردم توزیع کنند.
احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا