ورزش

پیروزی خانگی آث میلان در شب عجیب «کارلوس باکا»

کابل باختر/16/ حوت
– مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال آث میلان در شبی که یک ضربه پنالتی را از دست داد با به ثمر رساندن دو گل، موجبات برتری تیمش در دیدار خانگی مقابل کیه وو را فراهم کرد.
تیم فوتبال آث میلان که در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است تا پس از چند سال غیبت در بزرگترین تورنمنت باشگاهی جهان حضور یابد، شنبه شب و در هفته بیست و هفتم لیگ باشگاه های ایتالیا در ورزشگاه «سین سرو» میزبان کیه وو بود و در پایان دیداری پرماجرا به پیروزی سه بر یک دست یافت.
شاگردان «وینچنزو مونتلا» با کسب این پیروزی خانگی 50 امتیازی شده و در رتبه پنجم جای گرفتند تا برای کسب مجوز سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شوند. از سری آ ایتالیا، چهار تیم نخست به لیگ قهرمانان راه پیدا می کنند.
در این دیدار «کارلوس باکا» مهاجم میلان که در این هفته ها عملکرد خوبی را دارد، یک ضربه پنالتی را از دست داد، اما موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. «لاپادلا» دیگر گلزن میلانی ها در این دیدار خانگی از روی نقطه پنالتی بود و برای کیه وو نیز «جاناتان دی گوژمان» از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شدند.
در دیگر دیدار شنبه شب، سامپدوریا در خانه خود با حساب سه بر یک از سد پسکارا عبور کرد و با رساندن جمع امتیازاتش به عدد 38، رتبه نهم خود را از آن خود کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا