صحت

سرپرست وزارت صحت عامه با معاون صنعتی اتاق صنایع و معادن کابل دیدار کرد

کابل/ 20جوزا/ باختر
داکتر احمد جواد عثمانی سرپرست وزارت صحت عامه٬ در نشستی با مسوولان اتاق صنایع و معادن کابل، روی چگونگی عرضه خدمات با وزارت صحت، بحث کردږ
به گزارش آژانس باختر؛ در این دیدار احمد سعید شمس در رابطه به عرضه خدمات و فراهم آوری 43 قلم از توليدات داخلی وسايل طبی ضرورت وزارت صحت عامه کشور كه قبلا قرار داد  شده  بود، معلومات ارائه کرد.
وی از مشکلات و باقی ماندن پرداخت های قبلی نيز تذكر داد و خواهان حمايت رهبری وزارت صحت عامه در امر ترويج و استفاده از محصولات دوايی داخلی كشور، شد.
همچنان معاون اتاق صنایع و معادن به نمایندگی از تولیدات ادویه های طبی کشور، بیان کرد که آماده هر نوع همکاری و افزایش محصولات طبی از قبیل الکول طبی، ایتانول و سایر ضروریات با نازلترین قیمت در شرایط بحرانی کرونا، با وزارت صحت عامه، است.
سرپرست وزارت صحت عامه از تلاش و ابتکار اتاق صنایع و معادن به ویژه بخش تولیدات ادویه ها که همکار نزدیک با خانواده طبی کشوراست، تشکر کرد و به مسوولان این وزارت هدایت داد که در مورد رفع پرداخت های قبلی اتاق متذکره اجراات کنند.
وی خواهان همکاری نزدیک آن نهاد با وزارت صحت عامه شد و از تعهد و حمایت همه جانبه رهبری این وزارت در امر حمایت از تولیدات ادویه های داخلی، اطمینان داد. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا