سیاستاخبارTOPصحت

مولوی عبدالسلام حنفی: امارت اسلامی افغانستان جهت ارائه خدمات صحی معیاری به مردم افغانستان متعهد و مصمم است

کابل ۲۹ ثور باختر
معاون اداری ریاست الوزرا در جریان بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های کاری شفاخانه جمهوریت، گفت که امارت اسلامی افغانستان جهت ارائه خدمات صحی معیاری به مردم افغانستان، متعهد و مصمم است.
ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا روز گذشته از جریان فعالیت‌ها و پیشرفت‌های کاری شفاخانه‌ای جمهوریت بازدید کرده است.
در جریان این بازدید که شماری از داکتران و متخصصان صحی نیز حضور داشتند، مسوولان از پیشرفت‌ کاری بخش‌های مختلف این شفاخانه به معاون اداری ریاست الوزرا معلومات ارائه کردند و گفتند که روند اصلاحات و معیاری سازی در این شفاخانه، به خوبی پیش می‌رود و در صورت موفقیت این روند بسیاری از مشکلات صحی مردم حل خواهد شد.
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا نیز از جریان فعالیت‌ها و کارکردهای مسوولان شفاخانه جمهوریت، ابراز خرسندی کرد و گفت که امارت اسلامی افغانستان جهت ارائه خدمات صحی معیاری و استندرد به مردم افغانستان، متعهد و مصمم است.
معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان افزود: «با توجه به اینکه داکتران متخصص، با تجربه و دلسوز در رأس امور شفاخانه‌ای جمهوریت قرار دارند، انتظار می‌رود روند کار در شفاخانه‌ای یادشده به بهترین شکل ممکن صورت گیرد».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا