سیاست

رئیس جمهور پیشین لازم نمی داند دفترش به واحد بودجوی مبدل گردد

کابل باختر 5 عقرب
در این اواخر فرمان شماره (10) مؤرخ 15/2/1394 ریاست جمهوری اسلامی افغانستان از سوی ادارات دولتی به مطبوعات درز کرده که در متن آن راجع به تبدیل شدن دفتر رئیس جمهور پیشین کشور به واحد بودجوی مستقل ذکر به عمل آمده است.
به گزارش آژانس باختردراعلامیه که از طرف دفترمطبوعاتی رئیس جمهور پیشین دراین باره منتشر شده آمده است، دفتر رئیس جمهور پیشین افغانستان  در رابطه به فرمان شماره (10) مؤرخ 15/2/1394 طی مکتوب شماره (67) مؤرخ 7/5/1394رسماً به ریاست عمومی ادارهء امور نوشته بود که ازین لطف مقام ریاست جمهوری متشکر است، اما بادرنظرداشت تشکیل کوچک و بودجهء اندک این دفتر لازم نمیداند تا دفتر رئیس جمهور پیشین به واحد بودجوی مستقل تبدیل گردد.
حامدکرزی رئیس جمهور پیشین در حال حاضر برای دفتر خویش هیچگونه تعمیری در دسترس نداشته و امور دفتری خود را در منزلش به پیش میبرد، زیرا منزلی را که دولت برای رهایش ایشان اعمار کرده بود مورد استفاده قرار نداده آنرا به علت وسعت و مجلل بودن آن برای زنده گی خود مناسب ندانست. منزل مذکور در حال حاضر بنام قصر سپیدار مسمی شده و مورد استفادهء رئیس اجرائیه قرار دارد.
رئیس جمهور پیشین افغانستان حامدکرزی به هیچ صورتی خواهان امتیازی فراتر از آنچه که در قانون اساسی و سایر قوانین مربوط تذکر یافته نبوده و نمیباشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا