سیاستاخبارجامعهTOP

معاون اداری ریاست الوزرا، از بخش های مختلف ریاست زراعت، آبیار و مالداری کندز دیدن کرد

 

کابل 7 جوزا باختر

مولوی عبدالسلام حنفی  معاون اداری ریاست الوزرا، در دیدار از ریاست زراعت، آبیار و مالداری کندز، از توجه و حمایت رهبری امارت اسلامی در راستای رشد این بخش اطمینان داد.

به گزارش آژانس باختر، در این دیدار درحالی که مولوی سعد الدین سعید معین مالی، اداری و گرحندوی وزارت اطلاعات و فرهنگ، ملا نثار احمد نصرت والی کندز و شماری از مسوولان بخش های مختلف این ولایت نیز حضور داشتند؛ مولوی امان الله حسن رییس زراعت، آبیاری و مالداری کندز، در رابطه به کارکرد ها، دستاورد ها و فعالیت های این نهاد معلومات داد.

وی همچنان شماری از مشکلات، پیشنهاد ها و خواست های دهقانان، باغداران و مالداران این ولایت را نیز با معاون اداری ریاست الوزرا شریک کرد. 

بعد مولوی عبدالسلام  حنفی معاون اداری ریاست الوزرا، از کار کرد ها و دستاورد های ریاست زراعت، آبیار و مالداری کندز قدردانی کرد و از توجه و حمایت رهبری امارت اسلامی در رشد سایر بخش ها به ویژه بخش زراعت و مالداری اطمینان داد.

معاون اداری ریاست الوزرا، همچنان در زمینه رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر در  بخش زراعت و مالداری، برای دهقانان و مالداران کندز، وعده همکاری کرد.

در اخیر این دیدار معاون اداری ریاست الوزرا، همراه با مسوولان متذکره از کلکسیون ملی باغ تحقیقاتی زراعتی، گلخانه ها و ساحه نبات هنگ غوزه که نمونه از فعالیت های ریاست زراعت آبیاری و مالداری کندز است، دیدن کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا