جهان

حزب جماعت اسلامی هند خواستار پایان خونریزی در کشور های مسلمان شد

دهلی جدید/ایرنا/باختر/14دلو
حزب جماعت اسلامی هند امروز از سازمان کشور های اسلامی خواست تا اقدامات مناسبی برای پایان دادن جنگ و خونریزی در کشور های مسلمان انجام دهد.
به گزارش ایرنا، مولانا جلاالدین امری رهبر جماعت اسلامی هند با ابراز نگرانی از ادامه ناآرامی ها در مصر، سوریه، بنگله دیش و سایر کشور های اسلامی گفت سوریه در جهنم نابودی اقتصادی، اجتماعی گرفتار شده ، عراق و افغانستان قربانی کشتار و ویرانی شده اند و الجزایر، تونس و شماری از کشور های دیگر مسلمان نیز شاهد بی ثباتی و ناآرامی هستند.
مولانا امری دریک جلسه مطبوعاتی در مقر حزب جماعت اسلامی هند در دهلی جدید افزود وظیفه هر مسلمان صادق و هر شخص آزادیخواه دیگر این است که در این دوران پرچالش برای بهبود اوضاع در جهت برقرار صلح و دموکراسی اقدام کند.
وی در ادامه با اشاره به رویدادهای مصر گفت اولین دولت دموکراتیک مصر توسط اردوی دیکتاتور نظامی کنار گذاشته شد.
مولانا با اشاره به اینکه حزب اخوان المسلمین یکی از بزرگترین و سازمان یافته ترین گروه های اسلامی است و اکنون به عنوان یک گروه تروریستی معرفی می شود، افزود این حزب مورد اتهام ها قرار گرفته و هزاران نفر پیروان آن حزب به قتل رسیده اند.
رهبر جماعت اسلامی هند در ادامه از سازمان کنفرانس کشور های اسلامی در خواست کرد تا برای پایان دادن به این اوضاع نگران کننده ، اقدامات مستحکمی را جهت متوقف کردن خشونت و بازگشت صلح در کشورهای مسلمان انجام دهد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا