امنیت

وزیر امور داخله، کارکرد های امورعقیدتی وفرهنگی این وزارت، را بررسی کرد

کابل باختر 25 اسد
تاج محمد جاهد وزیر امور داخله، امروز در دیدار با مسئولین امور عقیدتی وفرهنگی این وزارت، کارکرد آنان را مورد بررسی قرار داد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر، در این دیدار در حالیکه شماری از رییسان و جنرالان آن وزارت نیزاشتراک داشتند، وزیر امور داخله ضمن اتحاف دعا به روح شهدای نیروهای امنیتی، نقش مسئولین عقیدتی و فرهنگی را در جهت تقویت روحیه نیروهای پولیس ملی مهم عنوان کرده گفت در شرایط کنونی که گروه های تروریستی و دهشت افگن، با سوء استفاده از احساسات و اعتقادات دینی، از میان جوانان سربازگیری می کنند، نیاز است تا مسوولان امور عقیدتی  و فرهنگی وزارت امور داخله نیز، در جهت توضیح و توجیه مشروعیت جنگ نیروهای پولیس کار بیشتر نمایند.
وزیر امور داخله، به موضوع اعتماد سازی میان پولیس و مردم نیز اشاره نموده گفت که مسوولان امور عقیده تی و فرهنگی وزارت امور داخله مسوولیت دارند تا در این راستا نیز کار بیشتر نمایند و اعتماد متقابل میان مردم و پولیس را تقویت بخشند.
وی تاکید کرد که آموزش های دینی و عقیدتی در مراکز تعلیمی و پولیس افزایش یابد.
در همین حال، رییس امورعقیدتی و فرهنگی وزارت امور داخله، با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت های عقید تی و فرهنگی، گفت که ریاست عقیدتی و فرهنگی وزارت امور داخله، به گونه جدی در راستای تقویت روحیه نیروهای پولیس و افزایش فعالیت های عقیدتی-فرهنگی  کار می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا