سیاستاخبارجامعهTOP

یوناما؛ امارت اسلامی بخش مهمی از یک کنفرانس بین المللی در مورد افغانستان خواهد بود

 

 کابل، ۳۰عقرب، باختر

مسوول بخش سیاسی یوناما می گوید: امارت اسلامی بخشی مهمی از یک کنفرانس بین‌المللی خواهد بود که در مورد این‌کشور برگزار خواهد شد.

دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا در خبرنامه‌یی نوشته است: سکات سمیت، مسوول بخش سیاسی یوناما این گفته ها را  در دیدار با مولوی ذاکر، رییس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزرا بیان داشته است.

در خبرنامه به نقل ازسکات سمیت نوشته شده است « در آینده نزدیک و به ابتکار سازمان ملل متحد، یک کنفرانس بین‌المللی در مورد افغانستان برگزار خواهد شد که امارت اسلامی بخش مهم آن خواهد بود

خبرنامه می‌افزاید که او با اشاره به زلزله هرات و عودت‌ اجباری افغانان، نیازمندی ‌های بشری در افغانستان را بیشتر خواند و افزود که این حوادث تاثیرات منفی بالای افغانان گذاشته و ضرورت به کمک ها را بیشتر ساخته است.

او ازآدرس سازمان ملل، تلاش‌های امارت اسلامی برای فراهم آوری سهولت‌ها به عودت کننده‌گان را ستودنی خواند.

مولوی ذاکر، رییس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزرا از حضور فعال و همکاری دفتر معاونت ملل متحد در افغانستان ابراز تشکر کرد و گفته است که ملل متحد محدودیت و موانع را از سر راه امارت اسلامی بردارد و به همکاری و تعامل مثبت اولویت داده شود.

او افزوده است که امارت اسلامی می خواهد با آغاز پروژه‌های بزرگ، میزان فقر را کاهش دهد و در این زمینه نیاز به کمک‌های ملل متحد و جامعه بین‌المللی دیده می‌شود.

رییس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزرا هم‌چنان بیان کرده است که ملل متحد در وضعیت کنونی که فصل زمستان در حال آغاز شدن است کمک‌های بشردوستانه خود را برای افغانان گسترش و ادامه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا