اخبارامنیتفرهنگTOP

پیام تاثر رهبری وزارت اطلاعات و فرهنگ در پیوند به ترور دواخان مینه پال رییس مرکز اطلاعات و رسانه های  حکومت و فعال رسانه یی نام آشنای کشور

کابل/ ۱۵ اسد/ باختر

با تاثر و اندوه فروان دوا خان مینه پال رییس مرکزاطلاعات و رسانه های حکومت و چهرهٔ فعال عرصهٔ رسانه یی کشور و همکار شایستهٔ وزارت اطلاعات وفرهنگ، پس از چاشت امروز در یک رویداد دهشت افگنی در کابل در حالی که برای ادای نماز جمعه به طرف مسجد روان بود، جان باخت.

این خبراندوهگین ، ما را به شدت متاثر کرد و باور داریم که قلب هر عضو جامعهٔ رسانه یی کشور ، به ویژه کسانی را که از نزدیک با این شخصیت نیکو و وطن دوست، آشنایی داشتند، جریحه دار کرده است.

شهید مینه پال زمانی رییس اطلاعات و فرهنگ روزگان بود ، مدتی  به حیث رییس کتابخانه های عامهٔ وزارت اطلاعات وفرهنگ کار کرد و بعد به حیث معاون سخنگوی ریاست جمهوری کار کرد و در روز های پسین به صفت رییس مرکز رسانه های حکومت مقرر شد. او همچنان در تاسیس صندوق حمایت مالی  خبرنگاران و سایر کارمندان رسانه یی نقش قابل تحسین داشت و عضو هیئت رهبری  این صندوق بود. شهید مینه پال در امور کاری اش به یک فرد خدمت‌گزارصادق به وطن ، فعال جامعهٔ رسانه یی و حامی آزادی بیان ،عرض اندام کرد و خوب درخشید.

وزارت اطلاعات وفرهنگ ترور این فعال عرصهٔ رسانه یی نام آشنای کشور را به شدت نکوهش می کند، عاملان آن را دشمنان آزادی بیان و عرصهٔ رسانه یی می داند.

وزارت اطلاعات و فرهنگ مرگ مینه پال را در عرصهٔ رسانه یی کشور ضایعهٔ جبران ناپذیر می داند و خود را در اندوه مرگ او شریک می داند و از درگاه خداوند متعال برای وی بهشت برین و به بازماندگانش و اهل رسانه در کشور صبرو شکیبایی استدعا می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا