اخبارجامعهTOP

هیات سازمان ملل، از وضع مهاجران اخراجی در خط فرضی تورخم دیدن کرد

کابل1 ثور باختر
وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان از دیدار هیات دفتر هماهنگ کننده کمک های بشری سازمان ملل متحد، از خط فرضی تورخم خبر داد.
دفتر مطبوعاتی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان امروز با نشر این خبر گفته است ،به اساس گزارش ریاست امور مهاحرین و لایت ننگرهار، مسوولان دفتر هما هنگ کننده کمک های بشری سازمان ملل متحد، درآن ولایت از خط فرضی تورخم به تاریخ ۲۹ حمل دیدن نمودند.
در این بازدید فعالیت های موسسات در تورخم از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته که از جانب آمر سرحدی تورخم اطلاعات مربوط به تشخیص، ثبت و فعالیت های حوزه کاری، خدمات بهداشتی و غیربهداشتی ارائه شد. مسوولین سازمان بین المللی مهاجرت و کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان نیز در مورد کارکرد خویش معلومات را شریک ساخته از آمریت سرحدی به دلیل هماهنگی کامل با نهادهای کمک رسان و رفع مشکلات قدر دانی نمودند.
بخت جمال گوهر خدران آمرسرحدی تورخم از سفرآنان ستایش نموده گفت: امارت اسلامی تمام تلاش خود را به خرچ میدهد تا بازگشت آبرو مندانه مهاجرین، کمک های اولیه و ادغام آنها را در ولایات شان فراهم گرده و مشکلات به موقع حل شود. وی افزود، در این راستا از اینکه نهادهای کمک کننده نهایت تلاش خود را کرده اند سپاسگزاریم و متعهد هستیم که فرصت های بیشتری را برای نهاد های کمک کننده ایجاد و مشکلات آنها را به موقع حل کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا