اخبارسیاستTOPجامعه

مولوی عبدالسلام حنفی از تاجران افغان درخارج خواست، در آبادانی و پیشرفت کشور سهیم شوند

 

کابل ۱۴ حوت باختر

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان از تاجران افغان در خارج خواست که به کشور برگردند و در آبادانی و پیشرفت آن سهیم شوند.

ارگ در خبرنامه‌یی نوشته است: مولوی عبدالسلام حنفی، این خواست‌ را در دیدار با حفیظ الله فریاد، رییس فابریکه سپین زر و محب الله اوریاخیل، یکتن از تاجران ملی بیان داشت.

در این دیدار، حفیظ الله فریاد و محب الله اوریاخیل از بهبود وضعیت اقتصادی و تجارتی در کشور، تأمین امنیت جانی و مالی همه شهروندان بخصوص تاجران و سرمایه‌گذاران ابراز خرسندی کردند و گفتند که فراهم بودن زمینه‌های بهتر اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور سبب شده تا تاجران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به تجارت و سرمایه‌گذاری در افغانستان بپردازند.

 آنان خواستار توجه خاص رهبری امارت اسلامی در زمینه حمایت از تولیدات داخلی و تشویق سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف شدند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفت: امارت اسلامی در زمینه تأمین امنیت همه شهروندان کشورو توسعه زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان افزود: امارت اسلامی از تمامی سرمایه‌گذاری‌ها در کشور استقبال کرده و تسهیلات لازم را برای تاجران و سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. او از تمامی تاجران افغان مقیم خارج می‌خواهد تا به کشور شان برگردند و در آبادانی و پیشرفت آن سهیم شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا