اخبارجامعه

معین وزارت زراعت بر تسریع کار فعال سازی مسلخ ها تاکید کرد

کابل ۸ حمل باختر
جلسه‌ای به ریاست ملا آغاجان آخند «حاجی سالم»، معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور فعال نمودن مسلخ‌های غیر فعال و معیاری سازی فعالیت مسلخ‌ ها، جهت فراهم نمودن گوشت صحی برای باشنده گان کشور در وزارت زراعت برگزار شد.
دفتر مطبوعاتی این وزارت بانشر این خبر نگاشته است: وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور عرضه گوشت صحی، با کیفیت و معیاری، کار ایجاد 5 مسلخ بزرگ و استندرد را در ولایت های کابل، هرات، بلخ و کندز آغاز نموده است که چهار مسلخ آن فعال و یک مسلخ آن در ولایت کندز تا حال فعال نگردیده است که به همین منظور جلسه‌ای جهت فعال سازی و میعاری نمودن این مسلخ ها با حضور داشت مسوولان شرکت قرار دادی در وزارت زراعت برگزار و پیرامون موضوع بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این جلسه همچنان فیصله شد تمام مسلخ ها که در در هماهنگی با سایر ادارات فعالیت دارند باید فعالیت های شان تحت یک چتر واحد وزارت زراعت، آبیاری و مالداری قرار گیرد و مطابق به معیارها و استندردهای تعین شده فعالیت نمایند تا گوشت صحی و با کیفیت برای باشنده گان کشور فراهم گردد.
در این جلسه در رابطه به انتقال زمین نخاس از ساحه کمپنی با ساحه نزدیک مسلخ نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت که در مورد باید با شاروالی کابل تفاهم صورت گیرد و چگونگی انتقال زمین آن به شاروالی کابل مورد بحث قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا