اخبارفرهنگ

معاون جدید تصدی مطابع آزادی، معرفی شد

کابل/ 24عقرب/ باختر

پوهنیار سیده مژگان مصطفوی معین مالی، اداری و گرحندوی وزارت اطلاعات وفرهنگ٬ امروز معاون تصدی مطابع آزادی را به مسوولان و کارمندان آن اداره معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در محفلی که به این مناسبت برگزار شد، نخست احمدضیا انوری٬ رییس منابع بشری وزارت اطلاعات وفرهنگ، حکم رییس جمهور کشور را در رابطه به تقرری احمدفردین ضیایی٬ به حیث معاون مطابع آزادی، خواند.

بعد پوهنیار مصطفوی٬ صحبت کرد و تقرر احمدفردین ضیایی را به حیث معاون مطابع آزادی تبریک گفت و از خدمات وی در پست قبلی اش به عنوان رییس افغانتور به قدردانی یادکرد.

پوهنیار مصطفوی، مقرری احمدفردین ضیایی را به عنوان یک جوان کارکن، به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که وی خدمات موثری در امور مربوط انجام دهد و همچنان تلاش کند که کتاب های مکتب های کشور نیز در مطابع آزادی به چاپ برسد. 

به همین ترتیب، مامور احمدزی٬ نمایندۀ مردم بغلان در ولسی جرگه و ضیا الحق وزیرزی٬ رییس کمیسیون مردمی زون جنوب شرق، در صحبت های شان تقرر معاون جدید مطابع آزادی را تبریک گفتند و برایش موفقیت های بی پایان دراجرای امور، آرزو کردند.

در اخیر٬ معاون جدید مطابع آزادی، از اعتماد رهبری وزارت اطلاعات وفرهنگ و ریاست جمهوری به خاطر مقرری اش در این پست، تشکر کرد.

وی تعهد کرد که در همکاری با رهبری وزارت اطلاعات وفرهنگ و همکاران مطابع آزادی، در راستای بهبود امور این نهاد می کوشد. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا