سیاستاخبارTOPجامعه

معاون اداری ریاست الوزرا با والی شماری از مجاهدان و کارکنان صحی ولایت غور‌ دیدار کرد

 

کابل ۵ حمل باختر

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا با والی شماری از مجاهدان و کارکنان بخش صحی ولایت غور دیدار کرده است.

ارگ درخبرنامه‌ی نوشته است که در این دیدار، ملا احمد شاه دین دوست، والی غور پیرامون وضعیت اجتماعی، اقتصادی و امنیتی درآن ولایت و نیز در مورد فعالیت‌ها و کارکردهای اداره محلی غور به معاون اداری ریاست الوزرا گزارش داد.

دین دوست افزود که مسوولان محلی امارت اسلامی در امر تامین امنیت و ارائه خدمات لازم برای شهروندان همیشه در تلاش بودند و جهت حل مشکلات مردم نیز از هیچ سعی و تلاش دریغ نمی‌ورزند.

والی غور با اشاره به توجه امارت اسلامی در تمامی عرصه‌ها، همچنان خواست تا در زمینه ترمیم واعمار سرک‌های مواصلاتی، اعمار مدارس و مکاتب، تطبیق پروژه‌های انکشافی و ایجاد مراکز صحی در مناطق مختلف آن ولایت توجه خاص صورت گیرد.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا نیز کارکردها و فعالیت‌های مسوولان ولایت غور را مورد ستایش قرار داد و افزود که تامین امنیت، ایجاد رفاه اجتماعی و فراهم ساختن تسهیلات لازم برای شهروندان از جمله مسوولیت ‌های امارت اسلامی است و لازم است مسوولان محلی در این راستا بیشتر تلاش کنند.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان در پیوند با پیشنهاد های ارائه شده گفت: امارت اسلامی با در نظرداشت امکانات دست داشته در زمینه رسیدگی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا