سیاستاخبارجامعهTOP

معاون اداری ریاست الوزرا: امارت اسلامی به‌خاطر رفع مشکلات همۀ ولسوالی‌ها اقدام خواهد کرد

کابل، ۱۵ دلو، باختر
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا امروز با شماری از علماء، مجاهدین و ولسوالان ولسوالی‌های هجده‌گانۀ ولایت غزنی دیدارکرد.
دفترمطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌ در این دیدار نخست آنان راجع به موضوعات اجتماعی، امنیتی و نیز فعالیت‌های ادارات محلی در ولسوالی‌های متذکره معلومات دادند.
آنان از فداکاری‌ها، رشادت‌ها و زحمات مجاهدین امارت اسلامی یادآوری نموده، افزودند که تمام تلاش شان را جهت اجرای هدایات و راهنمایی‌های رهبری و بزرگان امارت اسلامی در راستای خدمت، تأمین امنیت و آسایش مردم به‌کار می‌گیرند.
هم‌چنان آنان از مسؤلین امارت اسلامی خواهان تقویت و رفع مشکلات ادارات محلی، عرصه صحت و راه‌اندازی پروژه‌های انکشافی در این ولایت شدند.
در مقابل معاون اداری ریاست الوزرا گفت: امارت اسلامی حاصل مجاهدت‌ها‌، فداکاری‌ها و شهادت هزاران تن از علما، جوانان، زنان و اطفال این سرزمین می‌باشند و مسؤلین امارت اسلامی چه در مرکز و چه در ادارات محلی خدمت‌گذاران این مردم می‌باشند که مشکلات و ضرورت‌های مردم را در حد توان مورد شناسایی قرار داده و در حل آن‌ها اقدام نمایند.
معاون اداری ریاست الوزرا در اخیر افزود که امارت اسلامی در چوکات امکانات دست داشته به‌خاطر رفع مشکلات و امورانکشافی همۀ ولسوالی‌ها اقدام خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا