سیاستاخبارTOP

معاون اداری ریاست الوزرا، برهمآهنگی و شفافیت بیشتر درکمک های بشری به افغانستان تاکید کرد

کابل، 20 ثور، باختر
مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرای، امروز در دیدار با خانم دیبورا لاینس، نمایندۀ خاص ملل متحد برای افغانستان، در مورد همآهنگی و شفافیت بیشتر در رابطه به کمک های بشری به افغانستان، بحث کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ در این دیدار که در ارگ انجام شد و رامز الاکبروف معاون نمایندۀ خاص ملل متحد برای افغانستان نیز حضور داشت، هر دو جانب در مورد همآهنگی و شفافیت بیشتر در خصوص کمک های بشری به افغانستان، بحث و تبادل نظر کردند.
دراین دیدار ابتدا خانم دیبورا لاینس، ضمن ارائه معلومات در مورد فعالیت نهاد های مربوط ملل متحد در افغانستان، خواهان برگزاری مجلس مشترک با گروپ از وزارت های مربوط با ملل متحد و سایر اداره های کمک کننده، به منظور رفع مشکلات، همآهنگی بیشتر و انسجام و تسهیل کمک های بشر دوستانه، شد.
در مقابل، مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا، از برگزاری مجلس متذکره که منجر به رسانیدن کمک های بشر دوستانه به گونه شفاف به مستحقان شود، استقبال کرد و آن را در راستای تفاهم و همآهنگی بیشتر میان امارت اسلامی و اداره های کمک کننده، مهم خواند.
معاون اداری ریاست الوزرا، با اشاره به وقوع سیلاب های اخیر در نقاط مختلف افغانستان که باعث خسارات جانی و مالی هموطنان شده است، خواهان کمک های بیشتر به آسیب دیدگان شد و تاکید کرد که با توجه به این که امارت اسلامی کشت و قاچاق مواد مخدر را ممنوع کرده است، در زمینۀ معیشت بدیل به دهاقین افغانستان کمک صورت گیرد.
در اخیر این دیدار نمایندۀ خاص ملل متحد و معاون وی، بر تداوم تلاش های ملل متحد در راستای ایجاد همآهنگی و تفاهم بیشتر به خاطر کمک های بشردوستانه به افغانستان، تاکید کردند.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا