اخبارجامعه

مسوولان اطفائیه در مزار شریف: بیش از ده رویداد آتش سوزی در مزارشریف در سال جاری خاموش شده است

مزارشریف/۲۱میزان/ باختر

مسوولان مدیریت اطفائیه بلخ میگویند که این مدیریت با تمام امکانات و وسایط ضد آتش خویش شب و روز در خدمت شهروندان بوده و برای سلامتی شهر و جلوگیری از حوادث آتش سوزی آماده است.

مولوي محمد نسیم عابد سرپرست مدیریت اطفائیه بلخ به آژانس باختر می گوید که این مدیریت با داشتن بیست و چهار عراده وسایط ضد حریق و آب پاش، کارکنان مجهز و با تجربه شب و روز در خدمت مردم و شهروندان خویش است و شعبۀ نوکریوالی به گونهٔ بیست و چهار ساعت فعال بوده و برای مردم پاسخگو است.

مولوی عابد از شهروندان مزارشریف خواست نخست در حفاظت محل بود و باش، دکان، سرای، تجارت خانه و منازل رهایشی خویش تلاش کنند و در صورتی که حادثه آتش سوزی صورت گرفت به اسرع وقت به مدیریت اطفائیه تماس بیگرند که این مدیریت با تمام امکانات در محل آتش سوزی حاضر می شود و آتش را خاموش می کند .

سرپرست اطفائیه بلخ همچنان خاطر نشان کرد: یگانه مشکلاتی که فعلا فرا راه این مدیریت است شماری از ساختمان هایی که اعمار شده است ،فاقد سیستم ضد حریق و جاده های کم عرض و ازدحام می باشد که موترهای آب پاش نمی تواند خود را نزدیک حادثه حریق برساند.

همچنان شماری از کارمندان مدیریت اطفائیه نیز آمادگی شان رابرای خدمت به مردم اظهار کردندو گفتندکه به صورت بیست و چهارساعته در خدمت مردم خویش قرار دارند و در سخت ترین شرایط آماده فعالیت خواهند بود.

نورآقا یک تن از کارمندان با تجربه آن مدیریت گفت: بیش از بیست سال در این مدیریت خدمت کرده است و ده ها آتش سوزی را در شهر خاموش کرده است وی از مردم و شهروندان خواست که با این مدیریت همکار بوده ودرزمان آتش سوزی دراطراف حادثه تجمع نکنند.

شیر محمد یکی دیگر از کارمندان مدیریت اطفائیه همچنان با قدردانی از نیروهای امنیتی از آمرین حوزه های دوازده گانه شهرمزارشریف خواست که در زمان حادثه با این مدیریت در خاموش کردن آتش همکاری کنند.

به گفته مسوولان مدیریت اطفایه بلخ طی سال روان بیش از ده آتش سوزی خورد و بزرگ را خاموش کرده اند که آخرین آن آتش سوزی کاه فروشی در غرب شهر مزارشریف بوده است.

خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا